Kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe. W ebooku „Mind hacking” autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrow...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów spe...
Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogeró...
Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od ...
Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od ...
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlac...
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polity...
Jedna z niewielu publikacji na polskim rynku wydawniczym, łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów, zajmujący...
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro-...