To, co jest naprawdę trudne, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce J>arek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowa...
Przełomowa książka, która umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i wyjaśnia, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Ebook „Odkoduj pułapki myślenia w biznesie” pomaga zarówno skuteczniej zarządz...
Jak przekuć swoje plany i przekonania w świetnie działający biznes? Swoim doświadczeniem dzieli się dyrektor generalny firmy, która potrafiła zarabiać ponad miliard dolarów rocznie.
Czy zastanawiałeś się, jak firma może osiągnąć sukces przynoszący ponad miliard dolarów rocznie, poświęcając uwagę nie tylko zyskom, ale także kulturze i szczęściu pracowników? Odpowiedź znajdziesz w ...
Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonali...