Odkryj skuteczne techniki copywritingu i trafiaj słowem w umysły odbiorców! Copywriting to sztuka, która pozwala wyrazić swoje myśli i przekonać innych do swoich pomysłów. Dowiedz się, jak skutecznie ...
Zobacz inne numery
(16)
Czasopismo skierowane do marketerów i osób zainteresowanych marketingiem internetowym. Na łamach magazynu publikowane są artykuły o charakterze poradnikowym i eksperckim, w których autorzy – uznani pr...Prenumeruj
Odkryj skuteczne techniki copywritingu i trafiaj słowem w umysły odbiorców! Copywriting to sztuka, która pozwala wyrazić swoje myśli i przekonać innych do swoich pomysłów. Dowiedz się, jak skutecznie ...
Scott Galloway – prof. szkoły biznesu NYU, autor bestsellerów „New York Timesa” – przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. „POST CORONA” (e-book w form...
Scott Galloway – prof. szkoły biznesu NYU, autor bestsellerów „New York Timesa” – przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. „POST CORONA” (e-book w form...
Poradnik ujawniający zasady, którym Jeff Bezos zawdzięcza dominację na rynku. Podaje wskazówki, jak przetrwać w epoce kolosa ze Seattle. „«Bezonomika» otwiera oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, ja...
Trzecia książka w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie” na temat najnowszych trendów oraz metod działania firm w Sieci. Poradnik dla przedsiębiorców, którzy chcą być na bieżąco z nowoczesnymi rozw...