Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż obejmuje 124 ebooki. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Liderzy jedzą na końcu (Simon Sinek), Projektanci emocji (Greg Hoffman), Skuszeni (Ryan Hoover), Sprzedaż i dystrybucja (Heiko van Eckert), Badania rynku (Dietmar Pfaff).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż to: Employer branding (Mateusz Jabłonowski), Sklep online w 30 dni (Agnieszka Skupieńska), Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej (Weronika Modzelewska), Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni (Mirosław Skwarek), Marketing i analityka biznesowa dla początkujących (Kinga Sroka).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).
Wyczyść filtry
Typ publikacji
Ebook
Kategorie
Biznes, firma, inwestycje
Marketing i sprzedaż
Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż obejmuje 124 ebooki. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Liderzy jedzą na końcu (Simon Sinek), Projektanci emocji (Greg Hoffman), Skuszeni (Ryan Hoover), Sprzedaż i dystrybucja (Heiko van Eckert), Badania rynku (Dietmar Pfaff).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż to: Employer branding (Mateusz Jabłonowski), Sklep online w 30 dni (Agnieszka Skupieńska), Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej (Weronika Modzelewska), Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni (Mirosław Skwarek), Marketing i analityka biznesowa dla początkujących (Kinga Sroka).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).