Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż obejmuje 124 ebooki. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to:
Liderzy jedzą na końcu (
Simon Sinek),
Projektanci emocji (
Greg Hoffman),
Skuszeni (
Ryan Hoover),
Sprzedaż i dystrybucja (
Heiko van Eckert),
Badania rynku (
Dietmar Pfaff).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż to:
Employer branding (
Mateusz Jabłonowski),
Sklep online w 30 dni (
Agnieszka Skupieńska),
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej (
Weronika Modzelewska),
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni (
Mirosław Skwarek),
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących (
Kinga Sroka).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).