Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż obejmuje 41 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Badania rynku (Dietmar Pfaff).
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż to: Znaczenie social media marketingu w branży filmowej (Milena Le Viet-Błaszczyk), Employer branding (Mateusz Jabłonowski), Biblia content marketingu (Dariusz Puzyrkiewicz), Marketing 5.0 (Iwan Setiawan), Efekt viralowy (Jonah Berger).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).
Wyczyść filtry
Typ publikacji
Ebook
Kategorie
Fachowe i branżowe
Marketing i sprzedaż
Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż obejmuje 41 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Badania rynku (Dietmar Pfaff).
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż to: Znaczenie social media marketingu w branży filmowej (Milena Le Viet-Błaszczyk), Employer branding (Mateusz Jabłonowski), Biblia content marketingu (Dariusz Puzyrkiewicz), Marketing 5.0 (Iwan Setiawan), Efekt viralowy (Jonah Berger).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).