Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu e-commerce uwzględniająca polską specyfikę. Obejmuje aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie oraz pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Zawiera studia przypadków z polskiego rynku oraz praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest także źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.
Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu e-commerce uwzględniająca polską specyfikę. Obejmuje aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie oraz pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Zawiera studia przypadków z polskiego rynku oraz praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest także źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.
„Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce” – Jacek Kotarbiński