Zobacz inne numery
(79)
Miesięcznik, który współpracuje ze środowiskiem motocyklistów. Adresowany jest zarówno do amatorów hobbystów, jak i ludzi zawodowo związanych z tą branżą.
Bogato ilustrowany zdjęciami zbiór błyskotliwych impresji z wypraw znanego dziennikarza Jacka Pałasińskiego. Autor zabiera nas w fascynujące miejsca Polski i Europy, by odkryć nie tylko ich piękno, al...
Pełen pasji reportaż z krajów, zwanych „azjatyckimi tygrysami” – Indii, Singapuru, Wietnamu i Chin. Opowiada o tym, jak Zachód z protagonisty – może stać się tylko statystą globalnych rozgrywek, o tym...
Fascynująca podróż wśród narodów i kultur wyrosłych wokół Morza Śródziemnego. Podróż po obszarach i epokach pełnych fascynujących postaci: geniuszy i zbrodniarzy, fałszywych bożków i sług bożych. Podr...
Unikalna książka poświęcona tematyce kompetencji przyszłości niezbędnych do pracy w dynamicznie zmieniającej się gospodarce opartej na wiedzy oraz postępującej cyfryzacji.
Najważniejsze wydarzenia półwiecza, podróże do 68 krajów, tysiące artykułów, korespondencji, programów telewizyjnych, dziesiątki filmów, setki rozmów i wywiadów z najciekawszymi i najpotężniejszymi l...
Publikacja dla miłośników języka polskiego. Prezentuje żeńskie formy nazw zawodów i funkcji. Pokazuje, jak bardzo współczesna polszczyzna jest różnorodna i dynamiczna, jak zmienia się wraz z rzeczywis...
Podręcznik-wprowadzenie do off-roadu dla osób, które pragną rozpocząć swoją przygodę z samochodem terenowym. Wskazówki i porady z najlepszego źródła! Swoją wiedzą z fanami przygód w terenie dzieli się...
Zwięzła, przedstawiona w przystępny sposób historia miejsca, uznanego przez starożytnych za koniec zamieszkanego świata, dziś zaś będącego źródłem niekończących się nieporozumień i konfliktów.
Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonali...
To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.