Zobacz inne numery
(28)
Dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, głównie do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i osób ...Prenumeruj
Książka dla kandydatów w wyborach, osób zaangażowanych w kampanię wyborczą, polityków działających na szczeblu krajowym i samorządowym, ekspertów i specjalistów PR, a także obserwatorów życia politycz...
„Książka ta doskonale systematyzuje i w jasny sposób przedstawia zasady koloryzacji. Jest dobrym materiałem dla osób zarówno zaczynających swoją przygodę z profesjonalnym fryzjerstwem, jak i pragnącyc...
Elementarz dla fryzjerów męskich. Kompendium, które zawiera historię fryzjerstwa, rodzaje fryzur – począwszy od starożytnego Egiptu, opisy narzędzi i gabinetów fryzjerskich.
Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.