Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ... tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.
Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
• Gdzie się ogłaszać w sieci?
• Jak wypromować e-sklep?
• Na których platformach internetowych warto działać?
• W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.
(Opis pochodzi od wydawcy).
Jak przeczytać 📖 ebook „Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej”?
• w aplikacji mobilnej Publio na swoim smartfonie lub tablecie (iOS, Android),
• na czytniku ebooków typu Kindle, PocketBook, inkBook itp.,
• na komputerze – w darmowych programach Calibre, Adobe Digital Editions,
• w przeglądarce internetowej – np. Firefox z dodatkiem EPUBReader.
Po zakupie ebook pobierzesz w formatach epub/mobi/pdf (w zależności do publikacji).