Ebook „Sprzedaż doradcza” to książka dla wszystkich profesjonalistów zajmujących się sprzedażą produktów i usług klientom firmowym – rozsądna, skuteczna i oparta na zasadach, które będą miały natychmi...
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a ...
Zobacz inne numery(16)Czasopismo skierowane do marketerów i osób zainteresowanych marketingiem internetowym. Na łamach magazynu publikowane są artykuły o charakterze poradnikowym i eksperckim, w których autorzy – uznani pr...Prenumeruj
Wyczekiwana kontynuacja światowego bestsellera „Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania”. Jej autor, Simon Sinek, jest wizjonerem, optymistą i liderem kulturowej rewoluc...
Chcesz zdobyć przewagę w świecie marketingu? „Biblia copywritingu” audiobook Dariusza Puzyrkiewicza to Twoja tajna broń! Dowiedz się, jak pisać teksty, które sprzedają – produkty, usługi i idee. Przek...