Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. Wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć, czego dokładnie chcą kupujący? Odpowiedź tkwi w zrozumieniu, jak działa nasz umysł w momencie podejmowania decyzji o zakupie. I tutaj z pomocą może przyjść Ci „Klucz do umysłu klienta” będący kompletnym przewodnikiem, który bez zbędnego lania wody przeprowadzi Cię od „nie” do „tak” w sprzedaży. Dowiesz się m.in.:
- jak działa 14 złotych zasad sprzedaży opartej na potrzebach klienta;
- jak zadawać pytania, które naprowadzą Twojego rozmówcę na korzystną dla Ciebie decyzję;
- jak prowadzić rozmowę handlową, tak aby zakończyła się sukcesem;
- jak zyskać przewagę nad konkurencją, stosując jeden z najbardziej lekceważonych przez sprzedawców elementów rozmowy handlowej.
Zdobądź „Klucz do umysłu klienta” i zacznij osiągać nieograniczone sukcesy w sprzedaży.