Kreatywność językowa w literaturze i mediach.
ebook
(epub + mobi + pdf)
Niniejszy tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej, takich jak: „Kreatywność językowa w komunikowaniu (się)” i „Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej” oraz „Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej”. Poszczególne zagadnienia prezentowane przez badaczy zostały podzielone na dwie części – dotyczące kreatywności w mediach oraz w literaturze. Oprócz prasy i radia autorów szczególnie interesuje przestrzeń Internetu . Czytelnicy znajdą w publikacji m.in. takie zagadnienia, jak: kreatywność copywriterów i użytkowników portali społecznościowych, forma i funkcja memów internetowych, neologizmy i metafory w wypowiedziach dziennikarzy, wyrazy potoczne i ekspresywne w pismach młodzieżowych. Ponadto w części dotyczącej literatury autorzy analizują nowe gatunki i utwory. Czytelników zainteresowanych kreatywnością językową w bardziej praktycznym ujęciu zachęcamy do sięgnięcia po Kreatywność językową w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów, z bogatym materiałem ilustracyjnym oraz niebanalnymi, rozwijającymi ćwiczeniami.
Zwiń
Kreatywność językowa w literaturze i mediach.
ebook
(epub + mobi + pdf)