Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.
Czytaj więcej...
Kształtowanie dobrych relacji z klientami.Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy - Peter Kenzelmann -
ebook
(epub + mobi)
Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.
Kształtowanie dobrych relacji z klientami powinno wyznaczać cel i kierunek działań podejmowanych w przedsiębiorstwach, gdyż to ono w dużej mierze decyduje o sukcesie. Poradnik Petera Kenzelmanna pokazuje, jak w codziennej praktyce kształtować skutecznie relacje między firmą a odbiorcami jej oferty. W przystępny sposób wyjaśnia strategie i metody, które wpływają na poprawę komunikacji i budowanie wzajemnego zaufania. Prowadzi czytelnika przez ten proces krok po kroku: począwszy od omówienia strategii, które pomogą nawiązać kontakt z klientem, skończywszy na opisie mechanizmów psychologicznych, które wpływają na jego decyzje. Autor omawia również założenia organizacyjne i strategiczne firmy. Przedstawia szczegółowo najważniejsze działania, które warto podjąć, by utorować sobie drogę do klienta. Atutami poradnika są też kieszonkowy format, zwięzłe podsumowania najważniejszych zagadnień oraz schematy, tabele i wykresy ułatwiające zrozumienie podawanych informacji. „Kształtowanie dobrych relacji z klientami” to idealny przewodnik po świecie biznesu. Jest nieocenioną pomocą dla wszystkich tych, którzy chcą znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania i skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców.
Zwiń
Kształtowanie dobrych relacji z klientami.Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy -Peter Kenzelmann -
ebook
(epub + mobi)