Najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu – Philipa Kotlera – i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Znawcy tematu skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zj...
Książka, w której Olga Tokarczuk i Zenon Kruczyński z wielką pasją i wnikliwością obnażają mity współczesnego łowiectwa. Obok krytyki hobbystycznego zabijania zwierząt „Ilustrowany samouczek antymyśli...
Poradnik, który odsłania sekrety marketingu szeptanego. Odkryj moc przekazu społecznego i dowiedz się, w jaki sposób można nadać rozgłos różnym produktom, inicjatywom czy... biurowym plotkom. „Jeśli z...
Pierwsza na rynku wydawniczym książka z zakresu balistyki opracowana dla snajperów, strzelców wyborowych, sportowych strzelców długodystansowych oraz myśliwych. Zawiera tabele balistyczne.
Publikacja ta jest nowym, aktualnym wydaniem bardzo popularnej książki prof. Jerzego A. Ejsmonta dotyczącej zagadnień związanych z elaboracją amunicji. Od I wydania minęło prawie 10 lat, w związku z c...
Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.
Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować ...
Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonali...
Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! Audiobook „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najs...