Zobacz inne numery
(28)
Dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, głównie do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i osób ...Prenumeruj
Książka dla kandydatów w wyborach, osób zaangażowanych w kampanię wyborczą, polityków działających na szczeblu krajowym i samorządowym, ekspertów i specjalistów PR, a także obserwatorów życia politycz...
Książka, w której Olga Tokarczuk i Zenon Kruczyński z wielką pasją i wnikliwością obnażają mity współczesnego łowiectwa. Obok krytyki hobbystycznego zabijania zwierząt „Ilustrowany samouczek antymyśli...
Pierwsza na rynku wydawniczym książka z zakresu balistyki opracowana dla snajperów, strzelców wyborowych, sportowych strzelców długodystansowych oraz myśliwych. Zawiera tabele balistyczne.
Publikacja ta jest nowym, aktualnym wydaniem bardzo popularnej książki prof. Jerzego A. Ejsmonta dotyczącej zagadnień związanych z elaboracją amunicji. Od I wydania minęło prawie 10 lat, w związku z c...
Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.