Najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu – Philipa Kotlera – i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Znawcy tematu skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zj...
Poradnik, który odsłania sekrety marketingu szeptanego. Odkryj moc przekazu społecznego i dowiedz się, w jaki sposób można nadać rozgłos różnym produktom, inicjatywom czy... biurowym plotkom. „Jeśli z...
Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.
Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować ...
Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonali...
Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a ...
Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.
Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.
Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.