Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.
Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.
„Marketing mix” to nowoczesna publikacja dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, jaka strategia działania zapewni im osiągnięcie jak najlepszych rezultatów na rynku zbytu. Poradnik opisuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę, komunikację i dystrybucję, oraz trzy uzupełniające, ale równie niezbędne na rynku usług: ludzi, procesy i świadectwo materialne. Właściwe połączenie tych instrumentów to wielkie wyzwanie. Hans-Dieter Zollondz, opierając się na najnowszych badaniach naukowych, doradza, jak w pełni wykorzystać możliwości tkwiące w tych narzędziach. Atutami publikacji są też kieszonkowy format, zwięzłe podsumowania najważniejszych zagadnień oraz schematy, tabele i wykresy ułatwiające zrozumienie podawanych informacji. „Marketing mix” to nie tylko doskonałe kompendium wiedzy, lecz także poręczny przewodnik po świecie biznesu, z którego bardzo łatwo się korzysta.