Marketing terytorialny.Nowe obszary i narzędzia - Adam Figiel, Andrzej Szromnik, Ewa Zadęcka, Iryna Manczak, Sebastian Brańka, Weronika Griszel -
ebook
(epub + mobi + pdf)
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Zwiń
Marketing terytorialny.Nowe obszary i narzędzia -Andrzej Szromnik -
ebook
(epub + mobi + pdf)