Zobacz inne numery
(74)
Dwumiesięcznik dla nauczycieli chemii wszystkich typów szkół oraz wykładowców i studentów chemii o kierunkach pedagogicznych, ułatwiający podnoszenie jakości w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej.
Zobacz inne numery
(61)
Dwumiesięcznik dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na wszystkich poziomach nauczania i we wszystkich typach szkół.
Propozycja dla studentów, nauczycieli i lektorów języka polskiego jako obcego zainteresowanych rolą oraz miejscem realiów i kultury w kształceniu językowym.
Poradnik o wysokich walorach dydaktycznych, w którym autorki położyły nacisk na praktykę językową, nie zaniedbując jednocześnie teoretycznej wiedzy o języku.
Książka gromadzi argumenty dyskusji na temat obecności kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego, która przetoczyła się w Polsce na przełomie wieków.
Czym jest „terapia” w edukacji? Jak nauczyciel może wykorzystać ją do budowania autentycznej relacji z uczniem i tworzenia własnego stylu nauczania? Na te pytania odpowiada autorka niniejszej książki.
Poradnik, który podpowie pedagogom, jak wywoływać u podopiecznych stan gotowości do nauki, budować więź z uczniami i aranżować poszczególne sytuacje edukacyjne.
Jak sprostać zadaniom, które niesie ze sobą funkcja opiekuna stażu, i jak ją pełnić, aby dawała jak największe obopólne korzyści – tego dowiemy się z niniejszego poradnika.
Czy nauczyciel może być partnerem dla ucznia? Czy istnieją granice tego partnerstwa? Te ważne i niezwykle aktualne w dzisiejszych czasach problemy rozstrzygają autorzy niniejszego poradnika.
Trzeci tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty”, który stanowi zachętę dla pedagogów do doskonalenia warsztatu metodycznego. Nieocenione źródło wiedzy na ten temat!
Podręcznik dla studentów historii, którzy wybrali specjalizację nauczycielską. Zawiera podstawową wiedzę z dydaktyki historii połączoną z ogólną teorią nauczania i wychowania oraz psychologią.