Audiobook „Polish for Foreigners. Kurs podstawowy” jest przeznaczony dla osób początkujących i średnio zaawansowanych oraz wszystkich, którzy chcą szybko i samodzielnie nauczyć się podstaw języka pols...
Zbiór tekstów specjalistycznych dotyczących nauczania języka polskiego jako obcego. Książka adresowana do nauczycieli języka polskiego jako obcego, a także do osób, które chciałyby nimi zostać.
Podręcznik do nauki języka polskiego dla studentów włoskojęzycznych. Najtrudniejsze aspekty gramatyki polskiej nie sprawią Włochom trudności dzięki trafnym porównaniom z ich językiem ojczystym.
Propozycja dla studentów, nauczycieli i lektorów języka polskiego jako obcego zainteresowanych rolą oraz miejscem realiów i kultury w kształceniu językowym.
Wybór prac młodych naukowców dotyczących nowego spojrzenia na glottodydaktykę polonistyczną – jak kształtują się nowoczesne standardy nauczania języka polskiego jako obcego?
Jakie wyzwania stoją przed studentami oraz wykładowcami filologii polskiej na włoskich uniwersytetach? Książka prezentuje badania, które dają nowy obraz nauczania języka polskiego we Włoszech.
Poradnik o wysokich walorach dydaktycznych, w którym autorki położyły nacisk na praktykę językową, nie zaniedbując jednocześnie teoretycznej wiedzy o języku.
„Kto czyta, nie błądzi” to podręcznik z ćwiczeniami rozwijającymi i doskonalącymi sprawność czytania oraz strategie pracy z tekstem dla obcokrajowców uczących się języka polskiego.
Książka gromadzi argumenty dyskusji na temat obecności kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego, która przetoczyła się w Polsce na przełomie wieków.
Podręcznik ćwiczeniowy do nauki języka polskiego na poziomie B2. Książka koncentruje się na odmianie, składni i semantyce czasownika oraz kontekstach jego użycia i wieloznaczności w języku.
Podręcznik dla uczniów od poziomu podstawowego do średniego ogólnego. Układ zawartego w nim materiału pozwala na samodzielne pogłębianie znajomości języka polskiego od samego początku nauki.
Repetytorium, którego celem jest świadome rozwijanie kompetencji leksykalnej, pojmowanej za europejskim systemem opisu kształcenia językowego jako część składowa językowej kompetencji komunikacyjnej.