Kto lepiej się prezentuje, ten lepiej się sprzedaje. Akwizycja to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Jeśli ma przynieść pożądane efekty, należy pomyśleć o niej jak o szansie na pozyskanie lojalnych, zadowolonych z usług klientów.
Poradnik Gitte Härter opisuje szczegółowo zagadnienia związane są z tą dziedziną handlu. Znajdziemy w nim wiele praktycznych informacji i cennych wskazówek, m.in. jak określić profil firmy, tworzyć jej wizerunek czy prowadzić skuteczną promocję oferowanych usług i produktów.
Nowoczesna publikacja, oparta na najnowszych badaniach naukowych, doradzi nam, jak zdefiniować docelową grupę odbiorców oferty, opracować strategię pozyskiwania klientów i wykorzystać w pełni każdą z dróg kontaktu z nimi.
Dowiemy się z niej również, jak wielkie znaczenie dla budowania relacji z klientami mają elementy reklamowo-marketingowe, m.in. papier firmowy, wizytówki, strony internetowe.
Atutami publikacji są zwięzłe podsumowania omawianych zagadnień oraz liczne wykresy, schematy i tabele ułatwiające zrozumienie podawanych informacji.
„Pozyskiwanie klientów” to zatem nieoceniona pomoc w nauce planowego działania i odpowiedniego prezentowania firmy, a także w kształtowaniu przekonania o wysokiej jakości świadczonych usług.