Założony sto lat temu „The New Yorker” zaczął podbijać gusta czytelnicze Amerykanów jako magazyn odzwierciedlający wielkomiejski duch Nowego Jorku. Wkrótce zyskał tak wielką popularność, że stał się i...
Książka Tomasza Piekota, który specjalizuje się w lingwistyce tekstualnej i analizie dyskursu, każe zastanowić się nad rolą mediów w kształtowaniu naszej wizji świata.
Kolejne – czwarte już – uzupełnione i rozszerzone wydanie książki, która jest kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach, przydatnym zarówno studentom, jak i praktykom.
Miejsce faktów zajmują faktoidy, a opinia publiczna jest fantomem wywoływanym przez sondaże publikowane w mediach – książka Zbigniewa Bauera rejestruje zmiany zachodzące w dziedzinie dziennikarstwa.
Analiza wizerunku polskich polityków kształtowanego przez publicystów i dziennikarzy. Jak opinia publiczna postrzega mężczyzn aktywnie działających na arenie politycznej, a jak kobiety?