Wsparcie dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. W poradniku omówiono zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interakty...
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki książce Norberta Oruby „Marketing w twojej firmie” (ebook w formacie epub i kndle mobi) odnaj...
Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od ...
Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od ...
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polity...
Pierwszy podręcznik, który koncentrując się na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego, w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klie...
Jedna z niewielu publikacji na polskim rynku wydawniczym, łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów, zajmujący...
Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dzie...
Ile kosztuje rozwój start-upu? Jak znaleźć inwestora? Co jest podstawą dobrego biznesplanu? Pytania się mnożą, ale Adam Łopusiewicz zna odpowiedź na większość z nich.
Zobacz inne numery
(1)
Zastanawiasz się nad wkroczeniem na ścieżkę kariery w biznesie internetowym, masz pomysł na działalność w sieci, ale nie wiesz, jak postawić pierwszy krok, zajrzyj do magazynu „Biznes w Sieci”.
Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.
Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.