Książka dla kandydatów w wyborach, osób zaangażowanych w kampanię wyborczą, polityków działających na szczeblu krajowym i samorządowym, ekspertów i specjalistów PR, a także obserwatorów życia politycz...
Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wyp...
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujki dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia, odwołującą się ...
Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować ...
Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.
Lider, przywódca, potentat – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało, i jak nauczyć się kształtowania wizerunku publicznego? O tej niezbędnej dziś sztuce z siedmioma Rekinami Biznesu r...
Biblia reklamy i marketingu Claude'a Hopkinsa nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Pozycja obowiązkowa dla tych, których interesują konkretne rezultaty działań marketingowych.
Legendarny copywriter Claude Hopkins podpowiada, jak osiągnąć sukces w biznesie opartym na sprzedaży. Poznaj tajniki tworzenia skutecznych tekstów reklamowych!