Jak sprawić, by szkoła stała się miejscem, w którym uczniowie, rodzice i nauczyciele będą czuli się lepiej? Justyna Suchecka, uznana dziennikarka edukacyjna, w audiobooku „Cała nadzieja w szkole” wnik...
Jak sprawić, by szkoła stała się miejscem, w którym uczniowie, rodzice i nauczyciele będą czuli się lepiej? Justyna Suchecka, uznana dziennikarka edukacyjna, w ebooku „Cała nadzieja w szkole” wnikliwi...
Kilkadziesiąt rozmów z nauczycielami, którzy bez ogródek opowiadają o swojej drodze zawodowej i doświadczeniach. Ebook „Nauczyciele. Wielki zawód” to szczera i bezkompromisowa opowieść o polskim syste...
Poradnik autora bestsellera „Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku. Wszystko, co możesz zrobić, żeby edukacja miała sens”. Po jego lekturze nie będzie wam już straszne ani zdalne nauczanie, ani powr...
Poradnik autora bestsellera „Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku. Wszystko, co możesz zrobić, żeby edukacja miała sens”. Po jego lekturze nie będzie wam już straszne ani zdalne nauczanie, ani powr...
Czego oczekujemy od życia w Polsce? Ochrony zdrowia – solidnie finansowanej, szkoły – w stylu skandynawskim, odnawialnej energii, zielonego transportu w miastach, świadomej konsumpcji, śmiałych inwest...
„Autor szuka odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące najbliższych lat – do jakiego modelu państwa dąży Polska? Jaka ma być rola państwa w życiu obywateli? I wreszcie: po co nam demokracja? Lektura ob...
Co szwankuje w polskiej edukacji? Dlaczego nasze uczelnie zajmują tak dalekie miejsca w światowych rankingach? Jakie są powody tego, że szkoła z każdym rokiem staje się coraz uciążliwszym koszmarem dl...
Książka, która podejmuje próbę odpowiedzi na jedno z najważniejszych pytań naszej współczesności. Dlaczego polską edukację potępiamy w czambuł, choć jej wyników zazdroszczą nam Brytyjczycy? Czy PiS za...
Omówienie badań porównawczych nad instytucjami uniwersyteckimi w Europie. Głównym punktem odniesienia są w publikacji polskie uniwersytety i zmiany w ich funkcjonowaniu zachodzące pod wpływem presji z...
Szerokie ujęcie zagadnienia gotowości szkolnej – z uwzględnieniem zarówno aspektów rozwoju emocjonalno-intelektualnego dziecka, jak i przygotowania szkoły od strony instytucjonalnej i zadaniowej.
Zbiór gorzkich, bijących na alarm refleksji prof. Bogusława Śliwerskiego dotyczących obserwowanych przez Niego zjawisk i wydarzeń odnoszących się do szeroko rozumianej pedagogiki i edukacji.
Krytyczny ogląd rzeczywistości edukacyjnej przez pryzmat deklaracji i działań pozornych obecnych na różnych piętrach funkcjonowania edukacji jako systemu zarządzanego przez liczne agendy.
Podręcznik wychodzi naprzeciw potrzebom nauczycieli zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, którzy wraz z wprowadzeniem reformy oświatowej stanęli w obliczu nowych wymagań programowych.