Zobacz inne numery
(28)
Dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, głównie do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i osób ...Prenumeruj
To, co jest naprawdę trudne, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce J>arek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowa...
Czy chcesz podnieść swoje umiejętności marketingowe na wyższy poziom? Odkryj, jak wykorzystać moc sztucznej inteligencji, aby tworzyć kampanie reklamowe, które naprawdę przynoszą rezultaty. Ebook „Suk...
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a ...
Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a ...
Przełomowa książka, która umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i wyjaśnia, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Ebook „Odkoduj pułapki myślenia w biznesie” pomaga zarówno skuteczniej zarządz...
Kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe. W ebooku „Mind hacking” autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrow...
Jak na współczesny świat wpływają środki przekazu? Czy w zalewie medialnego szumu da się odnaleźć rzetelne informacje pozbawione perswazji i manipulacji?
Wsparcie dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. W poradniku omówiono zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interakty...
Jak na współczesny świat wpływają środki przekazu? Czy w zalewie medialnego szumu da się odnaleźć rzetelne informacje pozbawione perswazji i manipulacji?