Zobacz inne numery
(28)
Dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, głównie do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i osób ...Prenumeruj
Książka dla kandydatów w wyborach, osób zaangażowanych w kampanię wyborczą, polityków działających na szczeblu krajowym i samorządowym, ekspertów i specjalistów PR, a także obserwatorów życia politycz...
W tomie znajduje się 57 rozmów drukowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w latach 2017–2019. Bohaterami wywiadów są główni kreatorzy rodzimego rynku wydawniczego – przedstawiciele wydawnictw, fir...
Tom poświęcony zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Zawiera zestawienie instytucji i organizacji związanych z książką oraz wykaz mediów branżowych.
Pierwszy tom z przygotowanego przez Bibliotekę Analiz cyklu podsumowującego sytuację polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2016 i pierwszej połowie 2017 roku.
Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.
Pierwszy tom z przygotowanego przez Bibliotekę Analiz cyklu podsumowującego sytuację polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2015 i pierwszej połowie 2016 roku.
Tom poświęcony zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Zawiera zestawienie instytucji i organizacji związanych z książką oraz wykaz mediów branżowych.
Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.
Jak wyglądał rynek książki w 2015 roku? Jak się zmienia na przestrzeni lat? O tym w zbiorze wywiadów z wydawcami, dystrybutorami, przedstawicielami instytucji kultury oraz sektora poligraficznego.
Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.
Tom poświęcony zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Zawiera zestawienie instytucji i organizacji związanych z książką oraz wykaz mediów branżowych.