Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations obejmuje 5 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: PRESS.
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations to: PRESS, Drzewo kampanii wyborczej 2.0, czyli jak wygrać wybory (Sergiusz Trzeciak), Zawód: copywriter (Marcin Cichocki), Copywriting (Dorota Jędrzejewska), AdStandard 2013.
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).
Wyczyść filtry
Kategorie
Fachowe i branżowe
Reklama i public relations
Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations obejmuje 5 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: PRESS.
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations to: PRESS, Drzewo kampanii wyborczej 2.0, czyli jak wygrać wybory (Sergiusz Trzeciak), Zawód: copywriter (Marcin Cichocki), Copywriting (Dorota Jędrzejewska), AdStandard 2013.
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).