Zobacz inne numery(79)Miesięcznik, który współpracuje ze środowiskiem motocyklistów. Adresowany jest zarówno do amatorów hobbystów, jak i ludzi zawodowo związanych z tą branżą.
Bardzo praktyczna książka dla każdego, kto zamierza kupić swoje pierwsze mieszkanie lub pierwszy raz mieszkanie sprzedać. Autor w przystępny sposób przeprowadzi nas krok po kroku przez cały proces. Wy...
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polity...
Poradnik dla współczesnych kobiet, które nie chcą zagubić się w codziennym wyścigu po laur Najlepszej w każdej dziedzinie życia. Jego autorką jest pracownica korporacji z warszawskiego Morodoru, która...
Silna, niezależna, zdeterminowana. Po przyjściu do domu zmywa perfekcyjny makijaż, zdejmuje idealnie skrojony kostium i staje się bezbronną, przestraszoną dziewczynką, wcielającą się w stereotypową ro...
Czy tradycyjne metody promocji – ulotki, billboardy, plakaty – są jeszcze skuteczne? Czy warto reklamować komitet i kandydata w regionalnej prasie? Na co zwrócić uwagę, przygotowując program wyborczy?...
Jedna z niewielu publikacji na polskim rynku wydawniczym, łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów, zajmujący...