Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg w swej książce udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, całych państw... Na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. Umiejętnie osiąga wszystko, czego oczekujemy od reportera magazynu „Times”: ze swadą prowadzi nas od sceny do sceny, od odkrycia do odkrycia, od dyscypliny do dyscypliny, przeobrażając pozornie suche zagadnienie w serię pełnych życia opowieści.
Co sprawia, że Starbucks odnosi światowe sukcesy? W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza? Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy w jednej z najlepszych książek roku według tak prestiżowych magazynów jak „The Wall Street Journal” czy „Financial Times”!
Jeśli nie wierzysz, że drobna zmiana wprowadzona na stałe do naszych przyzwyczajeń może prowadzić do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów – koniecznie przeczytaj „Siłę nawyku”!
„Pierwszorzędna książka – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki” – „The Economist”