Zobacz inne numery(79)Miesięcznik, który współpracuje ze środowiskiem motocyklistów. Adresowany jest zarówno do amatorów hobbystów, jak i ludzi zawodowo związanych z tą branżą.
Poradnik „Frustracja. Zawodowy zabójca” wyjaśnia, jak cieszyć się z pracy, którą mamy, i jak najefektywniej podnosić kwalifikacje zawodowe, nawet pod okiem najsurowszego szefa.
Decydować rozważnie czy intuicyjnie? A może czekać, aż wszystkie problemy rozwiążą się same? Poradnik Hartmuta Laufera podpowiada, którą strategię wybrać, by osiągnąć postawiony sobie cel.
Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.
Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.
Książka Holgera Steina to doskonały przewodnik po świecie biznesu. Podpowiada menedżerom, jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne i moderować dyskusję w trakcie spotkań z pracownikami.
Kompetencje i pracowitość to za mało, aby osiągnąć sukces zawodowy. Szef nie doceni nas, jeśli wcześniej w ogóle nas nie zauważy. Small talk to świetna okazja, by nawiązać z nim kontakt.
Spotkanie biznesowe można uznać za udane, gdy przynosi trwałe korzyści. Aby tak się stało, warto się do niego przygotować. Jochem Kießling-Sonntag podpowiada w swoim poradniku, jak to zrobić.
Podręcznik „English for E-mails” – poziom B1 i B2 – to nieoceniona pomoc dla każdego, kto chce nauczyć się prowadzenia służbowej korespondencji w języku angielskim.
Podręcznik „English for Human Resources” – poziom B1 i B2 – to nieoceniona pomoc dla menedżerów do spraw personalnych, którzy w swojej pracy posługują się na co dzień językiem angielskim.
Kobiety chciałyby, aby ich szefowie traktowali je poważnie. Niestety często same popełniają typowo kobiece błędy, które eliminują je z walki o najwyższe posady. Czas powiedzieć wprost, co robią źle!
Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy w jednym. Doskonałe źródło informacji zarówno dla osób zajmujących się praktyką marketingową, jak i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoje wiadomości.
Poradnik Heiko van Eckerta to doskonałe źródło wiedzy o tym, jak utrzymywać dobre kontakty z klientami i zoptymalizować bieżącą działalność przedsiębiorstwa.
Coaching coraz częściej jest postrzegany jako cudowny sposób na przeróżne współczesne bolączki. Co jednak kryje się pod tym modnym pojęciem – tego dowiemy się z poradnika Jutty Kreyenberg.