Najlepsza książka roku według „New Yorkera”. Wybór redakcji „New York Timesa” i „Financial Times”. Finalistka Nagrody SABEW BEST IN BUSINESS BOOK. Ebook „Założyciele” to brawurowa opowieść o pasji mło...
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki książce Norberta Oruby „Marketing w twojej firmie” (ebook w formacie epub i kndle mobi) odnaj...
Znaczenia wiedzy i świadomości finansowej nie da się przecenić, współczesny człowiek potrzebuje ich, by przetrwać, a państwa, by zachować niepodległość. Nie da się funkcjonować bez umiejętności planow...
Najlepsza książka miesiąca Amazon styczeń 2020. Opowieść ku przestrodze, a przy tym szczere, pełne zwariowanego humoru i emocji świadectwo szumnej i lekkomyślnej kultury start-upów w czasach rozbuchan...
Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonali...
Jeśli jesteś nastolatkiem, który uwielbia gry komputerowe i ma głowę pełną marzeń… Jeśli jesteś rodzicem, który chce pomóc dziecku rozwijać pasje w świecie nowych technologii – ta książka, napisana pr...
Ile kosztuje rozwój start-upu? Jak znaleźć inwestora? Co jest podstawą dobrego biznesplanu? Pytania się mnożą, ale Adam Łopusiewicz zna odpowiedź na większość z nich.
Trzydzieści dwa wywiady z osobami, których talent, wizja i upór zmieniły oblicze nie tylko branży informatycznej, lecz także całego współczesnego biznesu.
To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.