Kolejny tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty” poświęcony jest sposobom pracy z lekturą szkolną, które pomagają rozbudzić w uczniach zamiłowanie do świadomego czytania.
Książka Kingi Olesiejuk stanowi próbę zmierzenia się z wyzwaniami stojącymi przed konserwatorami dzieł sztuki współczesnej w kontekście charakterystycznej dla nich ulotności.
Propozycja dla studentów, nauczycieli i lektorów języka polskiego jako obcego zainteresowanych rolą oraz miejscem realiów i kultury w kształceniu językowym.
Przekazywanie wartości, kształcenie umiejętności wartościowania, wartościowanie uczniowskich tekstów. Różne aspekty tego samego problemu w zbiorze tekstów metodyków, psychologów i znawców literatury.
Dziesiąty tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty”. Zbiór tekstów poświęconych kształceniu językowemu i literacko-kulturowemu – pomoc dla nauczycieli chcących świadomie wykonywać swoją pracę.
Jak uczyć czytania? Jak sprawić, by czytanie znów sprawiało przyjemność i uczyło odpowiedzialności? Na te ważne pytania szuka odpowiedzi Anna Janus-Sitarz.
Poradnik o wysokich walorach dydaktycznych, w którym autorki położyły nacisk na praktykę językową, nie zaniedbując jednocześnie teoretycznej wiedzy o języku.
Kolejny tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty” poświęcony jest sposobom pracy z lekturą szkolną, które pomagają rozbudzić w uczniach zamiłowanie do świadomego czytania.
Czym jest „terapia” w edukacji? Jak nauczyciel może wykorzystać ją do budowania autentycznej relacji z uczniem i tworzenia własnego stylu nauczania? Na te pytania odpowiada autorka niniejszej książki.
Trzeci tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty”, który stanowi zachętę dla pedagogów do doskonalenia warsztatu metodycznego. Nieocenione źródło wiedzy na ten temat!