Burda Książki – jeden z liderów na polskim rynku wydawniczym – zmienia się w Wydawnictwo Słowne, w skrócie – Słowne.
Wydawnictwo Słowne stawia sobie za cel wzrost sprzedaży dotychczas wydawanych tytułów, nawiązanie współpracy z nowymi autorami i poszerzenie portfolio liczącego ponad 1200 książek wydawanych pod markami Burda Książki i National Geographic. Wydawnictwo chce docierać do kolejnych grup odbiorców i coraz pełniej odpowiadać na oczekiwania czytelników. Jednocześnie planuje kolejne premiery cieszących się popularnością książek obyczajowych, podróżniczych, kulinarnych, kryminałów, poradników oraz literatury skierowanej do dzieci.
Książki oferowane przez Wydawnictwo Słowne będą ukazywać się w kilku imprintach:
– Słowne Mroczne to książki, które wprowadzają w świat tajemnic, suspensu, kryminalnych zbrodni i fascynujących zagadek. Dla fanów rasowych thrillerów i kryminałów trzymających w napięciu do ostatniej strony. Dla tych, którzy lubią się bać i chcą poczuć dreszczyk emocji.
– Słowne z Uczuciem to rozkosz czytania i ciepło – rodzinnego domu, relacji z innymi, uczuć. To także ucieczka od szarej codzienności. Tematy bliskie każdej z nas. Miłość, emocje, namiętności.
– Słowne Młode – to książki dla młodych czytelników – dzieci i młodzieży; rozrywka, zabawa i edukacja.