Ebook „Czujesz tak, jak myślisz” to pasjonujące i odkrywcze źródło materiałów do praktycznego wykorzystania w terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży. Przedstawione rozwiązania były udoskon...
Światowej sławy autorka i osoba autystyczna Temple Grandin oraz psycholożka Debra Moore przedstawiają dziewięć sposobów wspierania dzieci i nastolatków w spektrum autyzmu. „Niewiele jest książek, w kt...
Światowej sławy autorka i osoba autystyczna Temple Grandin oraz psycholożka Debra Moore przedstawiają dziewięć sposobów wspierania dzieci i nastolatków w spektrum autyzmu. „Niewiele jest książek, w kt...
Ponad 20 opowieści napisanych z okazji 25-lecia Ośrodka Twórczej Psychoedukacji DAMB. Książka przedstawia metamorfozy uczestników organizowanych tam zajęć. Osoby pełne lęku przed zmianami, takie, do k...
Poradnik dla osób pracujących z dzieckiem z zespołem Aspergera, zawierający kluczowe informacje związane z procesem diagnozy, terapii oraz wsparcia w środowisku przedszkolnym i szkolnym.
Książka dostarcza rzetelnej wiedzy na temat kompetencji społecznych i ich znaczenia dla funkcjonowania dziecka w otoczeniu społecznym. Omówiono w niej narzędzia ułatwiające nauczycielom diagnozę kompe...
Podręcznik i poradnik w jednym, przeznaczony dla pedagogów pracujących z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz osób niezajmujących się terapią zaburzeń rozwojowych w sposób profesjonalny.
Doskonały podręcznik zwracający uwagę na kryzysy pojawiające się w procesie dorastania dzieci i młodzieży. Ważna lektura dla pedagogów, psychologów, terapeutów i rodziców.
Publikacja, która w szczegółowy sposób opisuje jedną z postaci autyzmu dziecięcego, czyli zespół Aspergera. Stworzona z myślą o rodzicach chorych dzieci oraz pedagogach specjalnych.
Wnikliwe opracowanie wprowadzające w problematykę zaburzeń umiejętności matematycznych. Monografia stworzona z myślą o pedagogach, psychologach i studentach, a także rodzicach dzieci z dyskalkulią.
Książka przedstawia propozycje optymalizacji współpracy szkoły specjalnej i rodziny w celu zaspokojenia potrzeb rozwojowych dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim.
Książka jest próbą zainteresowania środowisk nauczycielskich problemami uczniów, u których zdiagnozowano zespół Aspergera. To nieoceniony poradnik dla pedagogów, nauczycieli i rodziców.
Jak samodzielnie używać sztućców? Jak zasypiać bez lęku? Tę wiedzę trzeba przekazać dziecku z zaburzeniami rozwoju w sposób wyjątkowy. Jak dokładnie? – wyjaśnia to w swojej książce Marta Wiśniewska.