Nowoczesny podręcznik akademicki, adresowany do studentów uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie.
Nowoczesny podręcznik akademicki, adresowany do studentów uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie.
Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału. Podręcznik jest podzielony na 14 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.: – teorie zarządzania, – społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa, – środowisko przedsiębiorstwa, – proces podejmowania decyzji, – planowanie, – organizowanie, – zarządzanie kadrami, – zachowania organizacyjne, – przewodzenie, – przedsiębiorczość, – kontrolowanie.