Zdrowie publiczne. Rozdział 18.Marketing i jakość w promocji zdrowia - Mariola Janiszewska -
ebook
(epub + mobi)
Rozdział 18 publikacji „Zdrowie publiczne” pod redakcją naukową Teresy Bernadetty Kulik i Anny Pacian. Zdrowie publiczne jest dziedziną interdyscyplinarną skupiającą zagadnienia zarówno z zakresu medycyny, ekonomii, prawa, zarządzania, jak i socjologii oraz psychologii. W podręczniku omówiono zagadnienia z różnych obszarów zdrowia publicznego. Koncentrują się one wokół: – koncepcji zdrowia w medycynie, – polityki zdrowotnej, – współczesnych zagrożeń zdrowia jednostki i rodziny, – profilaktyki zdrowotnej w Polsce i w krajach europejskich, – profilaktyki chorób społecznych i cywilizacyjnych, – zagrożeń zdrowia psychicznego, – opieki medycznej nad młodzieżą szkolną, – promocji zdrowia, – systemów informacyjnych w zdrowiu publicznym, – uregulowań prawnych. Podręcznik dostosowany jest do aktualnych programów kształcenia studentów kierunków medycznych i nauk o zdrowiu. Rozdziały poprzedzone są celami kształcenia i zakończone pytaniami, które mogą być pomocne w utrwaleniu treści. Publikacja będzie przydatna w kształceniu teoretycznym i praktycznym studentów wydziałów nauk o zdrowiu oraz innych kierunków. Jest to także doskonałe źródło informacji dla tych, którzy odbywają specjalizację medyczną.
Zwiń
Zdrowie publiczne. Rozdział 18.Marketing i jakość w promocji zdrowia -Mariola Janiszewska -
ebook
(epub + mobi)